fredag 27 juni 2014

En bh eller sju...


Gårdagen var verkligen ovanligt bra för att vara en torsdag. Vädret var helt galet dock, vilken hagelstorm vi fick. Och som det åskade. Jobbade 8-15 och efter det åkte jag, min kollega Josefin, hennes kompis och hennes sambo till Emporia för lite hederlig shopping :)

Eller lite och lite... Haha. Nu den 1 juli har det gått tre månader sen min bröstförminskning. Jag får bada och jag får börja använda vanlig bh igen :D så jag skulle köpa ett par stycken, kom hem med sju. Det är så roligt. Och de kostar inte så mycket alls faktiskt. Helt underbart! :) jättefina bh-ar och vissa köpte jag till och med matchande trosor till. Så nu är min bh låda åter fylld, jag får dock plats med betydligt fler bh-ar nu, då de typ är hälften så stora ^^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar