tisdag 17 juni 2014

Buss

Min fina lilla vingla har blivit dålig och är hos doktorn. (Bilverkstaden) så just nu pendlar jag med buss till jobb. Jag gillar att åka buss, det är inte problemet, problemet är att bussen inte alls matchar mina arbetstider. Jag är på jobb 07.30 och börjar 09. Inte jätteskoj, men jag älskar mitt jobb, så till och med det känns överkomligt.

Har redan varit på denna förskolan i 4 veckor. Tiden har verkligen rusat iväg. Två veckor kvar, sen har jag tre veckor utan inplanerat jobb, och sen har jag två veckor på förskolan i Sankt Olof och sen en vecka på fritids, även det i Sankt Olof. Så veckorna rullar på. Men det känns skönt. 

Idag jobbar jag kort dag, sen ska jag fika med min fina Hivi. Jättelängesedan jag träffade henne. Sen ikväll ska jag ut och äta med mina kollegor. Underbara sommar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar