måndag 31 mars 2014

Opereras

Vart tog Mars vägen? Ja, jag har jobbat nästan varje dag, mått jävligt bra och fått reda på att jag ska opereras. Japp, det är lika underbart som det låter! Imorgon ska jag äntligen få gjort en bröstförsminskning. Jag har inte riktigt förstått det ännu, men imon lägger jag min under kniven och blir ett kilo lättare. Jag har velat göra detta så länge och nu blir det äntligen gjort.

Som sagt har jag jobbat stora delar av Mars. Riktigt härligt, speciellt med tanke på att jag nu ska vara sjukskriven i tre veckor. Inga lyft på över 5 kg, inte köra bil de första dagarna och ingen träning. OM jag kommer klättra på väggarna? Haha, men får väl bli författare eller något. Eller så får vädret vara superduper så jag kan sola hela dagarna :)

Aja, håll en tumme för mig imon. Ska försöka fixa en ny header och ny design nu när jag är sjukskriven. Jag och Daniel tog nämligen massa fina bilder i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar