lördag 11 januari 2014

11 januari

Och så var det ett tag sen igen. Men allt gott kommer tillbaka, eller hur ;) dagarna rullar på, om exakt 4 månader blir jag 22. 22 känns som en bra siffra, vet inte varför, men just 22 känns bra. Idag ska jag hem till Hanna. Jag ska bjuda henne och Lisa på middag och så ska vi bara mysa och ha det bra. Igår passade jag Felix. Lillfisen börjar bli stor, han är 10 månader nu. Jag började passa Sixten när han var 11 månader, och nu är han 5,5 år. Hur galet är inte det?

Mina veckor känns långa, fast att dagarna går fort. Men jag tror det har med att göra att jag inte har någon struktur på mina veckor då jag jobbar väldigt sporadiskt. 

Jag är trött på regnet, men jag längtar inte efter snö. Det kan vara sol och ett par minus, dit kan jag sträcka mig, men allra helst skulle jag vilja ha vår :) nu ska jag fixa det sista, när mamma kommer hem så ska jag köra. Trevlig helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar