fredag 4 oktober 2013

En vecka

Om en vecka befinner jag mig i San Francisco tillsammans med min bästa vän. Behöver jag säga att jag längtar? Behöver jag nämna hur ont längtan gör? Nä, vi skippar det, orkar inte gråta ikväll. Men nu är det inte lång tid kvar. En vecka, sju små dagar. Fan vad sjukt, och fan vad underbart !

Annars då. Den nya au-pairen är här, lär honom allt jag kan, visar honom allt. Långa intensiva dagar. Det tar på krafterna att förklara allt man gör, när det oftast vid detta laget faktiskt går av sig självt. Men Axel är trevlig, lång, snäll och viktigast av allt, han vill vara här, han älskar att vara här.

Imorgon har jag sovmorgon. Jess ska ta Axel till banken och sätta upp ett konto till honom. Jag ska sova, eventuellt ta en promenad och sen gå igenom lite inför nästa vecka. På torsdag åker jag ! ✈
Madison by night
Madison by night, när My snubblar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar