fredag 24 maj 2013

Santa Monica

Efter en timmes långt kvällsdopp i poolen är det nu dags att sova. Både jag och Daniel är så sjukt trötta om kvällarna, därför har det varit lite dåligt med uppdatering de senaste dagarna.

Igår och idag har vi hängt nere i Santa Monica. Hur härligt som helst. Shoppat och fotat massor, åkt "pariserhjulet" och bara haft det härligt. Flera gånger, både igår och idag har både jag och Daniel sagt: "fatta att vi är här." Det går liksom inte att ta in! Samtidigt gör det så fruktansvärt ont när jag tänker på att det är fredag imorgon. Jag får helt enkelt låta bli att tänka på det !
Åker karusell för första gången på jag vet inte hur länge. 
 Imorgon ska vi hänga vid poolen på förmiddagen, och sen får vi se vad eftermiddagen bjuder på.
Stort Grattis till Linda och Glenn, som nu fått en liten pojke :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar