onsdag 9 januari 2013

Tre månader

Idag är det tre månader sen jag flyttade till USA. Jag kan inte förstå att tiden gått så fort. Det går verkligen upp och ner, igår var jag hur glad och lycklig som helst, idag känns det tyngre. Men som sagt, det går upp och ner.

Om jag ångrar att jag åkte? Aldrig. Detta är något av det bästa jag gjort än så länge. Har insett hur modig jag faktisk är, och ni har fått mig att inse att jag faktiskt betyder något. Jag behövde detta. Det är det svåraste jag gjort, men jag vet att det kommer vara värt det i slutändan. Så det får lov att vara lite jobbigt, och det får lov att kännas tungt vissa dagar. Idag längtar jag till våren. Slippa vinterkläder och snö, och njuta av värme, promenader och nakna fötter. Fina skor, skinnjacka och ljus.

Tre månader alltså, 9 månader kvar. Detta fixar vi, nemas problemas ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar