fredag 7 december 2012

Lååååång dag

Gick upp 6.10 med barnen, de tyckte att det var dags att gå upp då, jag var väl inte riktigt lika övertygad, men fick snabbt vänja mig vid tanken. Lämnade barnen på dagis klockan 11, och sen körde jag och Amanda och shoppade, eller mest Amanda, fick henne till att pröva massa snygga klänningar, och hon köpte dem, allihop :) Själv köpte en julklapp till Hivi och underkläder till mig själv, det var allt.

Vi hämtade pojkarna och sen åkte vi och tvättade bilen, eller vi och vi. Här betalar man ca 60 kr, så tvättar de bilen utvändigt och invändigt på 10 min. VÄLDIGT smidigt och bilen är som ny :)

Efter maten åkte vi till target, och jag köpte julklappar till pojkarna och lite annat smått och gott.
Bra dag, men lång, ska se till att sova snart, ska bara ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar