söndag 9 december 2012

Julbak

Sov till halv 12 idag, otroligt skönt kan jag lova. Efter det så städade jag mitt rum, slängde in tvätt i maskinen och så packade jag in julklappar.

Och sen så bestämde jag mig för att baka lite till. Gjorde ju lussekatter igår, och de blev (faktiskt) goda. Jag är inget jättefan av lussekatter, men de smakar som de ska i alla fall. Ska göra en omgång till närmare jul. Idag gjorde jag cholkladbollar, de har jag gjort förut, och min värdmamma tyckte så mycket om dem att hon bad mig göra en omgång till :) Jag har även gjort julkola idag, med apelsinsmak ^^ Hoppas den stelnar som den ska.

Och tji fick jag, jag som längtade efter snön. Vaknade upp till ett vitt Madison idag, dock är det blötsnö, lagom kul med Theos gips... Men nog är det fint med snö alltid ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar