måndag 12 november 2012

Söndagkväll

Började dagen med en lång sovmorgon, eller så var tanken, vaknade halv 9 -_- Haha, men jag låg kvar och kollade på lite serier innan jag gick upp. Passade på att ringa pappa, det är ju faktiskt fars-dag och allt.

Efter att ha pratat med honom en stund, så gick jag bort till gymmet. Köpte ett pass, 26 gånger får jag träna, på hur lång tid som helst. Jag vill skriva: Nu jävlar kör vi, men det tänker jag inte göra, för detta är nytt för mig, jag har aldrig gymmat tidigare, inte regelbundet. Jag tänker testa detta nu, och fortsätta med det så länge jag tycker det är roligt.

Idag var det jag som lagade middag, köttfärssås med tortellini. Det blev väldigt gott faktiskt, har dock brännblåsor på vänster tumme och höger pekfinger. Det tar ett tag att vänja sig vid gasol-spis ;)

Veckan som kommer bjuder på sol OCH snö, 15 plusgrader och 3 minusgrader, om man ska tro på vädergubbarna. Det gör vi inte, vi struntar i vädret och ser framemot Chicago på torsdag istället ^^.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar