tisdag 6 november 2012

Snöblask

De första snöflingorna föll över Madison idag. Små små vita flingor, snön la sig dock inte, så nu är det blött och slaskigt ute. Inget skoj alls. Barnen ligger just nu och sover middag, när de vaknar så blir det mellanmål och sen ska vi köra och handla. Vi behöver vatten och bananer, och jag behöver present-papper. Hade varit roligare att åka till en lekplats, men det är svinkallt ute, och pojkarna behöver nya vantar och jag behöver termo-byxor först.

Idag är det en stor dag för USA, det är val här. Ni kan tro att det är ett jävla tjattrande om bästa man hit, och sämsta man hit, och villkor och löften och jag vet inte allt. Jag har min favorit, antagligen utav helt fel anledningar, men det struntar jag i ^^,

Nu ska jag ta tag i disken och lite städning innan pojkarna vaknar.

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig helg och fint väder

    K Ö R försiktigt

    Från en gnatig
    Pappa

    SvaraRadera
  2. Detsamma ! <3
    Det gör jag alltid :)
    kram

    SvaraRadera