fredag 2 november 2012

Kinamat

Idag har varit en väldigt bra dag. Allting har rullat på precis som det ska, jag har fått allting som ska göras gjort + en hel del saker utöver det. BRA DAG :)

Barnen var på dagis idag, så då passade jag på att ringa till mamma (skype) och prata lite med henne. Hon ska hjälpa mig få rätt på allt med banken och så, det är en hel del som det ska klyddas med innan det blir rätt med överföringen.

Idag åt vi kinamat. Jag är inget jätte stort fan av det, men detta var riktigt gott. Jag vet inte om man brukar få fortune cookies i Sverige, men jag har aldrig ätit det innan. Idag fick jag en och det stod följande: Go with the flow will make your transition ever so much easier." Haha sjukt passande faktiskt! Dock har jag aldrig varit en go-with-the-flow person, men man kanske skulle pröva.

Hoppas att ni alla har det bra där hemma!
Kram

2 kommentarer: