måndag 5 november 2012

Fish & Chips

Det blev en hel del strul med au-pair mötet, Maxie hade missuppfattat mig helt, och virrat ihop det, så hon trodde att jag skulle åka med en annan dit, men det skulle jag inte som ni vet. Så Maxie hämtade mig lite sent  (vi kom ca 1 timme för sent till mötet) haha men det var tydligen inga problem då vi bara skulle göra thanksgivingskort. Hann utan problem göra mitt på en halvtimme, och snacka lite med några av de andra tjejerna. Vi bestämde oss sen för att stanna och äta, på ett ställe som jag inte kommer ihåg vad det hette, men det var jättegott och stället var Hawaii-inspirerat så det var väldigt coolt.

Maxie körde sen oss hit, och vi kollade upp lite kurser. Hon åkte hem för en liten stund sen, och jag ligger i sängen nu och ska snart sova. Vi ställde tydligen om klockan idag med, eller inatt, min värd-mamma hade förvirrat bort det, så allt blev lite snurrigt. Pojkarna kommer antagligen vakna 06 imorgon bitti, men det är inte mitt problem, jag börjar inte förens 07:45 i alla fall ;)

Fick reda på att vi ska till Chicago om två veckor :) YAAAY, det ska bli kul, jag och min värd-mormor ska gå och få våra naglar fixade, DET behövs kan jag lova. Vi ska bara stanna i Chicago en natt, men min värd-mormor och värd-morfar bor där, så jag kommer nog åka dit ett par gånger under mitt år här ^^,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar