måndag 22 oktober 2012

Söndag

Idag har jag fått pratat med mormor, Hivi, Anna-Lena och Astmadavid, så kan ju säga att det har varit en dag med mycket känslor. Mormor blev härligt förvånad när jag ringde, det var så skönt att prata med henne, jag trodde dock att jag hade mycket nytt att berätta, men varje gång jag sa något så sa hon: Jag vet, jag läser din blogg. Haha söta lilla mormor, jag får helt enkelt se till att fortsätta att uppdatera här :)

Var på mitt första au-pair möte idag också, fick träffa alla de andra au-pairerna som bor i samma stad och även min LCC. (LCC är typ som en kontaktperson, som kan hjälpa en med allt mellan himmel och jord) au-pair mötet var inne på ett köpcenter, jag kan ju säga så här: jag är glad att jag inte hade tid att gå runt och kolla på allt, då hade jag nog varit fattig nu. Här finns så mycket fina skor!!! AAAAAH hahaa ! Men 2 par eller så får jag ju köpa (läs det med en extra nolla, (20)) när jag ändå är här i usa ^^,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar