fredag 26 oktober 2012

Minus

Idag är det kallt, det var till och med is borta på lekplatsen, och igår var det 20 grader, så man kan ju milt säga att det slår om fort här. Fick lite sovmorgon idag, och det var väldigt skönt då vi hade avskedsmiddag för Amanda igår. Kan inte fatta att hon åker på söndag, att det redan gått två veckor, tiden verkligen springer iväg, detta året kommer gå fort, så känns det i alla fall nu.

Igår hade jag lite av en dålig dag, saknade Hivi och Daniel framför allt, men idag känns det bättre, jag vet ju faktiskt att de aldrig är länge bort än att jag kan prata med dem på något sätt.

Just nu sover pojkarna, jag ska snart fixa mig lite och sen ska jag åka in och möta upp en tjej som heter Delia, hon ska hjälpa mig fixa en halloween-kostym. Sen ska jag plocka upp min värdmamma på vägen hem. Imon är jag ledig hela dagen, ska försöka skypa med folk hemifrån, och sova en massa :)

Hoppas att ni har det bra,
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar