lördag 20 oktober 2012

Friday

Dagen började med massa regn, Amanda (den andra au-pairen) sa att det inte regnat så här mycket under hela tiden hon har varit här, så kanske regnar vad det ska nu, och inte mer under resten av mitt år här i Wisconsin. Ha! man kan ju hoppas.

Vi började med att åka till inomhus-lekplatsen, ett trevligt ställe, med massa olika alternativ för alla åldrar. Vi körde sen hem igen, och jag fick äta själv med pojkarna och sen lägga dem för sin "nap" Allt gick jättebra. På eftermiddagen kom min värd-mammas föräldrar, och en bekant till dem över. Super trevliga hela högen :) Amanda och host-morfar körde och hämtade tårtorna som jag och Amanda beställt, medan jag var kvar här hemma med Host-mormor och väninnan. Vi gick på en promenad tillsammans med pojkarna, för solen visade äntligen sig. Det var dock kallt, men väldigt friskt väder.

Sen var de dags för alla att gå ut och äta, jag stannade hemma och passade pojkarna, vi åt kvällsmat, läste lite böcker och så, allt gick bra ^^,

Klockan är 22 här, och jag ska sova nu, imon ska jag först ut och köra med min värd-morfar, för att lära mig  trafiken bättre, och alla möjliga tips och tricks. Sen ska jag hem och dekorera huset och förbereda, för eftermiddagen imon bjuder på 2:års kalas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar