fredag 5 oktober 2012

Dollar

Började dagen med att köra upp på jobb och säga hejdå till alla. Alla där stöttar mig verkligen och håller alla tummar och tår för att allt ska gå bra.

Körde sen hem och åt frukost, sen körde jag, mamma och grannen in till Simrishamn. Fick växlat pengar, fixat min glasögon och så köpte jag vitaminer. Passade även på att skriva ut mig från arbetsförmedlingen. Ååååh vad skönt det var :)

Jag har US Dollar i min plånbok, allt "det sista" är fixat och nu finns där ingen återvändo. Jag flyttar till USA på måndag. Jag förstår det inte, fast att jag ser det framför mig, fast att jag får frågan var dag om hur det känns och så, så kan jag inte greppa det.

Imorgon kommer Daniel hit. Får jag som jag vill så fotar vi lite, one last time. Men vafan, det blir bra det här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar