torsdag 27 september 2012

10 Dagar

Om 10 dagar flyttar jag till USA. Var tvungen att skriva det, fan vad sjukt. HJÄLP ! Hahaha, men det blir nog bra det här.

Hämtade som sagt Sixten på dagis idag. Han var sen supertröttis och vill mest titta på pippi. När vi satt och åt var han väldigt fundersam, och rätt som det är säger han:
När kommer du dö My?
Plutten, så mycket tankar det måste snurra i hans lilla huvud. 4 års åldern är verkligen intressant, de börjar verkligen förstå saker, och de vill veta mer och mer.

Han blev i alla fall hämtad vid 19 tiden, och sen dess har jag mejlat lite och bara tagit det lugnt. Imorgon ska jag till frissan klockan 9 och sen ska jag skypa med min host-mom vid 15:30. Annars har jag faktiskt inga stora planer imon.
Fick bli en bild till på Sixten, bara för att han är så fin :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar