torsdag 9 augusti 2012

Tomelilla med Hivi

Idag ska jag möta upp Hivi i Tomelilla. Hon kommer med bussen vid 12 :) Vi ska gå på boan och så, tänkte även köra via komstad-skor hem. Sen ska vi bara mysa här hemma i eftermiddag :)

Var ju och fick en tand bortopererad i måndags. FYFAN säger jag bara, det gjorde inte så ont, men fy fan vad svullen jag är nu efteråt. Idag är första dagen som jag kan gå ut utan att skämmas.
Igår sa ett barn till mig:
Barnet: My, man får inte ta med godis till dagis.
Jag: Men jag har ju inget godis med mig?
Barnet: JOHO du har ju hela kinden full!
man bara -__- hahaha xD

Men idag ser det bättre ut, tack och lov, syns fortfarande, och känns, men som sagt, det kunde bara bli bättre!

Imorgon kommer assedasse och sover över :D YAAAY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar