söndag 19 augusti 2012

Söndag

Gårdagen var jättetrevlig. Pappas sambo hade överraskningsfest för honom och det var hur mysigt som helst. Hade mixat ihop en skitfin outfit (med hjälp av asse) och kände mig som en prinsessa. Pappa blev jätteglad för sina presenter, och det var helt underbart att se honom så lycklig.


Idag började med en tur till stranden tillsammans med Emma. Det vart tok-fint väder idag och jättevarmt. Badade och solade och bara njöt av det faktum att det är sommar fortfarande (eller äntligen?)

imorgon ska jag åka hemifrån klockan 7. Ska in till tandläkaren och ta bort stygnen efter operationen och även boka en ny tid. Efter det ska jag lulla runt i stan tills 11 för att sen ta bussen till Kivik och jobba. Emma är en pärla och hämtar mig sen på kvällen.

på bilden ser ni klänningen som jag hade på mig igår, fullkomligt älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar