måndag 13 augusti 2012

13 augusti

Har haft en väldigt skön dag. Fått gjort massa som jag behövt göra ett tag, har en del kvar som ska prickas av på listan imon. Ska bla ringa tandläkaren och telenor. Ska städa lite imorgon också, vika tvätten som hänger på tork just nu och så. Måste dammsuga också, dammråttorna på mitt rum jagar mig!

Har cyklat en runda med Emma idag också, min svanskota tyckte inte om det, men det kändes helt okej faktiskt, vi hittade en väldigt skön runda, men känner att jag skulle vilja ha lite mer. Något för armarna, och magen, så det blir mer än bara benen.

Astmadavid har kommit igång jättebra, med träning, kost och löpning, och det taggar mig lite, när man ser skillnaden på honom, både i utseende och i sitt sätt + att han har blivit typ 5 cm längre bara av att träna. Han har SJUKT mycket bättre hållning nu. Och jag som i mitt jobb lyfter mycket så skulle jag vilja träna upp ryggen och så, för att det inte ska slita så mycket.

Mamma kommer hem imorgon, har inte träffat henne på en och en halv vecka nu. Saknar henne lite faktiskt, men är mest nyfiken på vad hon har med sig hem ;)

Bilden har som vanligt Daniel tagit !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar