tisdag 17 juli 2012

glasögonorm

Hejsan,
var ett tag sen jag skrev nu, men har faktiskt ingen ork till det + att det inte händer så mycket just nu. Eller det händer väldigt mycket just nu, men inte varje dag, det är mer en pågående stor händelse :)

Helgen var supermysig. I fredags var jag hos Sixten. Passade honom medans hans föräldrar var iväg på middag. På lördagen passade jag Liona, för hennes föräldrar var på fest. Och i söndags hade jag tänkt att göra ingenting, men får ett sms från min fina Hivi, som undrar och vi ska hitta på något. Jag hoppar i kläderna och kör hem till henne. På vägen dit kommer jag på att pappa skulle på en tävling (hans styvson tävlade, inte pappa) som var jättenära Hivi. Så jag frågade Hivi om hon kunde tänka sig att hjälpa mig spåra upp honom. Sagt och gjort. Så vi spenderade en stund med pappa och hans familj. Supermysig söndag. Tack igen Hivi♥  (du vet varför)

Men för att återgå till rubriken. Jag har fått glasögon, och jag trivs faktiskt betydligt bättre med dem än jag någonsin trott att jag skulle göra. Hela kalaset gick på 2500:-
Men med tankte på hur mycket bättre jag ser, så är det LÄTT värt det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar