tisdag 19 juni 2012

Aquamix

Började jobba 10 idag, hade satt klockan på 09:15, men 8:30 vaknade jag, hur pigg som helst, och det känns fantastiskt. Livet har blivit så mycket lättare, inte bara för att jag väger 50 kg mindre, utan allt känns lättare, och lite bättre nu. Sover bättre, det är lättare att jobba, jag kan leka mer med barnen jag passar, jag behöver inte vara rädd att bältet inte ska passa mig när jag sätter mig i en bil. Stå, gå och till och med att ligga ner är lättare.

Nu ikväll ska jag upp på badet här i byn och pröva något nytt. Det heter Aquamix, och jag gissar att det är någon typ av vattengympa. Hoppas det är kul, för i så fall fortsätter jag med det. Har alltid älskar att vara i vatten, även om vattnet här är 30 grader (lite i värsta laget för mig) så är det helt underbart. Man är så lätt, och det har alltid varit en härlig känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar