fredag 9 mars 2012

tomelilla


Dagen idag har jag spenderat i Tomelilla med mamma. Vi började på Bo Ohlsson, hittade lite smått och gått som vanligt. Massa "bra att ha" saker. Vi körde sen till Lidel för att handla mat. Eller ja, mamma handlade, jag lullade mest runt.

På vägen hem körde vi förbi en secondhand affär. Jag älskar secondhand, och ännu mer nu. Kom därifrån med en blus, en kort jacka (från gina!), en klänning, ett par skor mm. Hittade mer saker där än vad jag gjorde på boan, klädmässigt! Awesome :D

Imorgon kör jag först till Hivi, ska hem och våldta hennes garderob, sen ska vi till Lisa, där vi ska fixa oss, sen på kvällen bär det av till Mollan, som ska ha 20 års fest.

Ha en trevlig helg alla fina, ska försöka komma ihåg kameran! :)
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar