fredag 23 mars 2012

SOOOL


Började dagen med två långa promenader, en själv och en med Emma. Sen hem och öste ut alla kläder jag äger i soffan. Och sorterade bort allt som jag inte använder. Slitna saker, förstora saker, mm. SKÖNT. Prövade några av mina gamla byxor, fniss, de ramlade rätt ner i golvet så fort jag släppte dem. Undrar vad gamla my hade tyckt om kläderna jag har på mig idag, hon hade för det första bara fått in ena benet i de jeansen jag använder nu, och hon hade tyckt: Du klär dig precis som alla andra, fan vad tråkig du är.

Faktum är att jag känner mig mer feg nu, men innan så vart jag så tjock ändå, så då kunde jag klä mig hur knas jag ville, det spelade ingen roll. Jag hittade ändå inga "normala" kläder som passade.

Fan vad man kan förändras, ett år sen op i onsdags. Har gått så sjukt fort, HELT JÄVLA GALET!!

Detta inlägget gled in på helt fel spår, skulle skriva att jag njutit av vädret som bara den idag, men nu vet ni det med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar