söndag 15 januari 2012

Självdestruktiv


Dagen har varit helt fantastisk. Sixten var här, vi gjorde nästan exakt samma saker som igår, och ingen var gladare än just Sixten.

Har känt mig lite nedstämd den senaste tiden, till och med väldigt nedstämd. Och framför allt väldigt trött. Så när Sixten åkt hem tog jag på mig gympaskorna och sen bar det iväg. Behövde vara själv, behövde få kämpa lite. Svettas lite och ha lite ont. Fördela smärtan, från psykisk till fysisk. Sprang och gick, gick och sprang. Jag kan inte än, på länge, springa en hel runda. Men jag sprang tills det gjorde ont i lungorna, och sen en bit till. Så jävla skönt. Självdestruktiv? Javisst!

Hann inte mer än hem sen blev det promenad med Emma och Aiko. Mys :)

Så nu är jag väldigt trött, och ska strax sova. Kommer sova gott inatt, hoppas att ni oxå gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar