lördag 21 januari 2012

Promenader



Började dagen på stranden. Gick en lång runda där med Emma och Aiko. Sen in om ica på vägen hem. När vi vart nästan hemma började det snöa, och det snöade ganska länge, så hej mitt vinterland typ. Men fint är det :)

Var ute på en lång runda med Emma nu ikväll också, Aiko älskar snön, och jag med. Så det var lattjo och vi lekte och stojsade.

Imorgon ska jag passa Sixten. Han har också längtat efter snön, så om den varar tills imon så packar vi fika korg och sen är vi nog ute största delen av dagen. Han har tjatat så om att bygga en snögubbe, så det får vi ju självklart fixa då :)

Slänger upp två bilder från idag. Stranden var också hur kul som helst enligt Aiko, lite väl blåsigt för mig och Emma, men det var mys :)

2 kommentarer:

  1. Haay! Nu ar vi liksom pa vag hemat och pa lordag sa blir det kalas! Eller ja, forfest och pavvan typ.. men anda. Skulle vara jatteroligt om du kom. Annars sa ses vi jattesnart enda va? Typ jattejattejattesnart? :))

    SvaraRadera
  2. Det är inte så mycket för mig det på lördag. Men vi ses jättesnart <3

    SvaraRadera