måndag 17 oktober 2011

Höstkläder


Något jag har brist på i min garderob är höstkläder. Har aldrig använt det förr. Har kört på linne och tjocktröja till tights och kjol. (jag stavade precis kjol, tjol. Så om det blir några stavfel får ni har överseende med det, är så. sjukt. trött.)

Men nu har jag jeans, och då är det skönt med lite långärmade tröjor, vilket jag har typ två av?! Har inte heller någon tjocktröja som passar. Vart hittar man en fin sån liksom? Har ingen vinterjacka heller. Jag kommer frysa ihjäl denna vinter. Japp, så är det, My Olsson kan faktiskt frysa nu för tiden.

Jobbat idag, imon blir det möte på arbetsförmedlingen sen hem till Sixten, sen på onsdag ska jag jobba igen.

Till helgen ska jag träffa min Hivi, som jag förövrigt saknar SÅHÄR mycket ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar