tisdag 13 september 2011

Fastnade


Skulle blogga lite snabbt innan jag gick och la mig, men fastnade med att städa bland mina bilder lite. Jag tar för lite bilder har jag märkt, men min kamera börjar bli dålig, drömmen är ju en systemkamera, men jag funderar på att satsa på en liten digital, då jag knappast har råd med en system just nu.

Blev 1000 kr fattigare idag då jag fick köra till veterinären med Elvis idag, han vart halt och ögat svullet. Han hade också massa bit och rivmärken överallt, så jag visste att han hade varit i slagsmål. Det visar sig att han har en infektion och får därför antibiotika och smärtstillande. Veterinären sa även att det antagligen är en råtta han slagits med (!) LÄSKIGT.
Så nu får han, väldigt motvilligt stanna inne tills han är klar med medicinerna.
Älskade fina lilla kise ♥

Nu ska jag snart sova, ska jobba en timme på eftermiddagen imon. Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar