onsdag 24 augusti 2011

jobb & malmö


Fick väldigt plötsligt jobb på dagis i måndags med :) mycket trevligt :D Jobbade mellan 09:00 och 16:30 :D

Igår var jag och mamma i malmö. Mamma skulle till doktorn och jag följde snällt med ;)

Vi körde in om Hvilan, för jag hade lite ekonomiskt kvar att reda ut där, passade även på att hälsa på, på internatet. Saknar det !

Sen blev det burlöv. Bytte en ring som gått sönder, den fick bli ett linne istället. Sen köpte jag en kavaj, ett par byxor och en tröja på Kappahl.
Jag ♥ Rea :D

Idag har jag oxå jobbat på dagis. MYS! Sen nu har jag tagit tag i lite saker som jag skjutit upp rent för länge.
Heja mej!

Imon blir det frissan, kanske ska bestämma sig för hur jag vill ha håret... haha, man kan inte göra allt !

På bilden ser ni kavajen som snällt fick flytta hem till mig igår :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar