söndag 3 juli 2011

Jobb



Jobbade igår och idag, min lilla Sixten har åkt på världens förkylning, stackaren.

Det är så sjukt äckligt väder ute, klibbigt ! Det gör inget att det åskar eller regnar, men luftfuktigheten behöver inte ligga på 2000000000000000000 !


10 punkter med fakta denna söndagskväll
1. En ankas kvackande ekar inte, och ingen vet varför
2. Jag BEHÖVER en ny kamera
3. 100 personer dör årligen till följd av att ha satt en penna i halsen
4. Jag har gått ner 35 kg nu
5. Den elektriska stolen uppfanns av en tandläkare
6. Jag saknar pappa
7. Det vanligaste namnet i Sverige är Maria Johansson
8. Jag är glad att jag inte heter Maria Johansson
9. Fallande kokosnötter dödar fler människor än hajar gör
10. Eskimåer använder sina kylskåp för att maten inte ska förfrysa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar