tisdag 22 mars 2011

Opererad

Tack till alla som önskat mig lycka till och som stöttat mig i det här :)

Jag är opererad nu, och det var jävligt mycket värre än jag trodde. Jag fick stanna kvar på sjukhuset en natt till, läkarna gillar inte att jag har så ont + att jag inte får i mig det jag ska så går på dropp lite då och då. Vill mest bara sova, typ fram till maj någon gång. Fy fan säger jag bara.

Snart blir det mat igen, känns som om allt jag gör är att äta.
Men detta kommer bli bra, träffat tre pers som gjort denna operationen, alla säger att det är det bästa de gjort och alla har gått ner mellan 40 och 50 kg.

När jag ätit sista målet ska jag sova, sen kommer de vid två och släpar upp en och petar i en tabletter.

Ha det bra, och krya på mej ! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar