torsdag 17 mars 2011

Blaaaäää

Jag tänker vara jävligt ärlig. Detta är min blogg och jag skriver vad jag vill.

Jag ska bli opererad på måndag och jag har ett kg kvar att gå ner. Jag är sjukt nervös, och jävligt rätt att jag inte kommer gå ner detta sista jävla kilot. Fan om jag inte gör det alltså, då vet jag inte vad jag tar mig till.

Idiot är jag som inte tar in allvaret i detta, idiot är jag som inte inser hur lite tid det faktiskt är kvar.

Jag var nere i gymmet nyss och cyklade 7km. Tränade armar också, så jag är helt skakig. Nu blir det snart duschen sen ska jag sova. Jobb hela helgen.

Bloggar så snart jag får tid igen. Pöss

Och till er i klassen som finns där för mig i detta, som säger lycka till och som stöttar mig och ställer bra frågor och så, ni är förjävla bra ! Tack <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar