tisdag 22 februari 2011

nyhet


Såhär är det. Att om allting går som det ska så ska jag bli operarad den 21 mars. Mina nära och kära vet redan om detta. Jag vet inte hur många andra som läser min blogg, men jag använder min blogg som dagbok, här skriver jag om hur jag känner och varför. Operationen kommer från och med nu vara en stor del av min blogg. Så mycket jag orkar och känner för att skriva.

Jag har fått en andra chans. Operationen jag ska genomgå heter gastric bypass. Man kopplar bort stora delar av magsäcken och detta leder till en rejäl viktnedgång.

Alltså, den 21 mars ska jag bli opererad, om jag tills dess lyckas gå ner 6 kg. Målet var från början 10, men jag har redan gått ner 4 av de 10 kilona.

Så här sitter jag, och dricker en äcklig shake. Det enda jag äter just nu, och det enda jag kommer att äta de närmaste 4 veckorna.

2 kommentarer:

  1. Ja vad ska man säga My, jag förstår hur stort det här är för dig och jag är glad för din skull. Hoppas vi ses snart :)

    SvaraRadera
  2. Svar till Robin: haha, <3 det måste vi :) någon dag som du kan? :)

    SvaraRadera