söndag 28 november 2010

nehepp


Det blir inte riktigt som man tänkt sig sägs det, och nä det blir det inte riktigt.

jobbade igår, skulle egentligen haft möte om Sixtens rum idag, men jag fick spendera morgonen på dass, vet inte om det var min katarr eller vad det var, men läskigt var det.
Ringde anna och sa att jag inte kunde komma och somnade äntligen om.

Sov till ca 12, vilket var otroligt skönt.

Idag så har jag pyntat lite och fixat, men några julkort har det inte blivit. Känner att jag vill en vända till panduro först, kan se nu i veckan då bästa AstmaDavid har köpt bil ;)

Imorgon får vi se vad som sker. ska kanske ha mötet imon, kanske åka till skolan, kanske hjälpa bror pynta, kanske göra julkort. Det mesta beror på väder och tid. Får se.

Nu ska jag shoppa lite julklappar till mamma, och bröderna :)

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar