tisdag 2 november 2010

jag lever än

Fy fan, det var inte mysigt vill jag lova. Gjorde ju en gastroskopi idag. Och det var något av det läskigaste och sjukaste jag gjort ever.
Berättade för astmadavid hur det gick till, ni får det här med

först in i rummet, fick dricka nått som var som genomskinlig handkräm, inte helt flytande utan kletit. Smakade rengöringsmedel
Sen, kommer farbror doktorn, får en sån hållare grej i munnen, (inte alls fast runt huvudet utan man håller själv fast den med läpparna)
sen ner med slangen, lååååååååååååååååååååååååååååååååångt ner
känner den i halsen och en bra bit ner
allt ser bra ut säger doktorn samtidigt som jag typ klöks till döds.
Sen hittar han som skulle kunna vara magsår eller katarr, så han kör ner en mini sax (ser ut som en sked med lock typ) i slangen och knipsar av en bit (detta vet jag inte om, jag klöks bara och är säker på att jag kvävs till döds snart
sen upp och ut.
idiot som jag är öppnar jag ögonen när slanger fortfarande är vid mitt huvud. Slämig och rälig. Sen springer jag och spottar i vasken

Nu är det gjort i alla fall. *klappar mig själv på axeln*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar