torsdag 9 september 2010

sjuk

idag har jag sjukanmält mig från skolan. Min förkylning börjar äntligen bryta ut. Jag säger äntligen för att jag hoppas att detta betyder att den kan gå över någon gång.

Har lånat en dator från skolan, och jag ska försöka plugga lite. Nu fram till lunch har jag sett till att läsa alla bloggar jag brukar läsa, och lite där till, så att jag verkligen inte har någon ursäkt till att inte plugga efter lunch.

Jag har en dröm, en dröm om att skriva en bok som folk faktiskt vill läsa. En ungdomsbok, med lite händelser från mitt liv, fast det ska inte vara en självbiografi. Folk ska inte veta vilken/vilka av händelserna som hänt mig och vilka som inte har det. Det blir FÖR personligt då.

Nu ska jag gå upp med datorn till mitt rum, sen ska jag äta lite lunch. Får se om något går ner, min hals är inte att leka med.

Later :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar