söndag 22 augusti 2010

Brott och straff

Idag var en händelserik dag vill jag lova. Jobbade först mellan 11:00 och 13:30 sen swishade jag och mamma till tomelilla. In på boan, vakterna hade att göra där, fångade en tjuv eller nått, sen en till. Den andra hade sin son med sig, stackars barn säger jag. 4 poliser kom sedan och tog över ställningen.

Sen när vi kommer ut på boan kommer full utryckning med brandbil och jag vet inte alls, snabbt snabbt. Jag och mamma kör över till ica, för vi skulle handla lite pålägg, då har där hänt en olycka, så när vi kör in på parkeringen kör polisen ut.

Ja, spännande dag.
Jag är skittrött.
Imon är det första måndagen i trean, galet. Nu ska jag packa och så, ikväll ska jag duscha, raka benen och fixa. Kanske uppdaterar senare, men tvivlar det ;)

ha en bra vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar