söndag 25 juli 2010

Pappa


Jag hade inte igång datorn igår, så det får bli en dag försent...

Grattis på födelsedagen pappa <3

Jag tillåter inte mig själv att sakna dig så mycket som jag faktiskt gör, jag skulle inte klara ut det.
Jag saknar...
Att kunna säga pappa till dig och inte när jag pratar om dig.
Ditt hysteriska skratt
Hur du alltid är otroligt artig och trevlig mot folk på ica och liknande
Att du alltid har en massa historier att berätta, som handlar om allt möjligt
Att se hur stolt du är över dina växter, allt från dina änglatrumpeter till tomatplantorna i växthuset
Att se att du är mycket brunare på ena armen än den andra, för att du har rutan nere och armen i fönstret när du kör lastbil.
Höra hur du kommer luffsande i dina tofflor
Hur du alltid får mig att skratta
Hur du luktar disel och skit när du slutat jobba
Att du alltid ger mig en kram när vi ses, och hur jag aldrig vill släppa taget.

Alltid när jag träffar dig pappa,
så saknar jag dig långt innan du har gått.
Älskar dig pappa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar