onsdag 16 juni 2010

Stranden


Vaknade av ett sms från min arbetsgivare idag, sen ringde hon :) dagis ville att jag skulle gå upp och presentera mig innan jag hämtade Sixten där :) (jag ska hämta honom på måndag, tisdag och onsdag ^^)

Så blev en liten promenad, lockade med mig bror också, mest för att jag inte ville gå själv. Ni kan tro jag har ont i ryggen idag med, fy satan.

Sen när jag kom hem åkte mamma och jag till banken, öppnade ett nytt konto och lite så. När vi kom hem sen gjorde vi oss klara för stranden. Jag, mamma, hennes kompis och min käre bror var där. Jag och Richard (min bror dådå) byggde sandslott, haha, men det slutade som en grop med vatten i. Vi får träna på det minsann.

Nu har jag precis duschat av mig, sitter i morgonrock, väldigt skönt vill jag lova :)
Ikväll blir det grillat, mums :)

Later ;)

2 kommentarer: