tisdag 1 juni 2010

Snow patrol

Kom nästan precis ut ur duschen. Ska snart sova, håret ska bara få torka lite till, gillar inte när kudden blir genomblöt när man ska sova.
Skolan tidigt imon. Upp vid klockan 6. Skönt... men det har varit värt det, jag har verkligen behövt vara hemma.

Snart helg ^^ sen är det bara en vecka kvar, sen är det sommarlov, gud i hela himlen vad jag behöver det sommarlovet.
Men innan dess står några saker framför som jag måste göra, saker som jag verkligen inte vill göra. Men livet består av små prövningar, utmaningar, och jag ger inte upp.
Det är inte alls så allvarligt som det låter, men för mig är det en stor grej.

Lyssna på "Set the fire to the third bar" med Snow Partol. Den e söt :)

And miles from where you are
I lay down on the cold ground and I
I pray that something picks me up
And sets me down in your warm heart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar