torsdag 10 juni 2010

Sista natten i tvåan

Nu är det sista natten som jag ska sova på hvilan denna terminen. Sista natten i tvåan. Helt galet. Vart tog hela detta året vägen, jag förstår det inte. Känns skönt med sommarlov, visst, men att inte träffa folk 5 dagar i veckan typ alltid känns konstigt. Man har vant sig vid att träffa dem, och nu kanske man ska träffa dem 5 gånger på typ 10 veckor. Känns knäppt, sorgligt.

satt och lyssnade på graduation med Vitamin C, anna fick gåshud och jag tårar i ögonen. Usch, sorgligt, men vi ses ju igen, kan känna att det är jobbigare för treorna.

Mitt hår är nu brunt igen :) känner mig inte alls så naken längre, trivs mycket bättre.

Imon är sista dagen och mamma hämtar mig, sen ska vi till mormor. Sen jobbar jag lördag och söndag :)
SEN, sen börjar mitt sommarlov :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar