måndag 21 juni 2010

Hemma från Gbg

Helgen har varit hur jävla bra som helst.
Tack alla ♥

I fredags tog vi det bara lugnt,
i lördags åt vi (de) kräftor och festade lite
i går började folk dra sig hemåt, men jag och Astmadavid stannade lite längre, så vi hann med en runda på nordstan tillsammans med Johanna :D jag köpte en ny handväska och två linnen :)
Vi hade bestämt med Lukas och Leo (mina livvakter ;) som varit på metaltown) att vi skulle ta samma tåg hem, så vi mötte dem på stationen. Sen åkte vi hem :) Lukas slarvade bort hans och leos biljett, men det löste sig på bästa sätt i alla fall. I lund gick astmadavid av, och i malmö gick jag leo och lukas av. Sen där, började saker gå åt helvete. Vi satte oss på tåget, åkte ut en liten bit, sen satt vi där i en timme. Hade blivit ngt strul men det tekniska, så vi fick åka tillbaka till stationen i malmö igen. Så fick vi snällt vänta i malmö en timme på EN reservbuss, EN buss till typ fyra tåg, lycka till. Så jag, lukas och leo sket i bussen, (som bara en fjärdedel fick plats på typ) och tur var det, för sen kom de och sa att tågen gick igen :D

Så cirka 7 timmar tog det att komma hem, med jag hade världens trevligaste sällskap så det var rätt lugnt ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar