onsdag 12 maj 2010

Födelsedag

Det slutade med att jag hade världens bästa födelsedag.

På lunchen åkte jag anna och astmadavid till ica, (anna körde ^^) så köpte vi god lunch, pasta sallad för mig och anna, och en baguette till Astmadavid.
Vi köpte även en daimtårta, vi åt halva till lunch, och tog resten senare på kvällen.

Efter skolan körde vi till Burlöv Center, gick lite i affärer och så, sen satte vi oss och åt. Kollar mobilen, då har pappa ringt så jag ringer upp honom. Då hade han slutat och ville hälsa på, så han kom ut till Burlöv och höll oss sällskap medan vi åt. Han åt en glass medan vi åt vår pizza :) (Astma åt pasta med curry och kyckling)

Fick ett ljus av pappa, när man har det tänt och stearinet smälter, så blir det inte varmt utan det blir en salva typ, en kräm. Coolt, och så fick jag en registreringsskyllt som det står my på.

Sen gick jag med pappa ut till bilen, sen satt vi där till anna och astma var klara. Mysigt :)

Efter det åkte vi tillbaka till skolan, jag gick in och tog på bikini, kallade på Viggo och Johanna, sen bar det av mot Bjärred och havet. Sjukt härligt att bada, det känns så bra efteråt, kvällen var jättefin och vi gick ut längs hela brygga och bara njöt :)
På kvällen fick jag mina presenter, av astma och anna fick jag en parfym som luktar så jävla gott haha :)
och av Johanna, Fia, Mollan, Viggo och Fie fick jag en kattunge :D och saker till den, plus popcorn och blommor
Dagen var helt fantastisk, mer bilder från dagen finns på min bdb "myspysan" heter jag där.
Dålig uppdatering, men jag har haft förmycket att göra.


Jag har de bästa klasskompisarna som finns, jag är så sjukt otroligt lyckligt lottad. Ni gör mitt liv värt något och ni får mig att längta till skolan.
Ni är för bra
tack

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar