torsdag 1 april 2010

ont i huvudvärken


Har en huvudvärk som inte riktigt vill ge sig, trycker liksom i hela skallen, inget kul alls vill jag lova.

Pluggat idag, i tre timmar, kom ingen vart direkt, så sen gav jag upp och gjorde mig klar för jobbet. Jobbade mellan sju och 10.

Plugget hänger över mig som ett svart lakan, jag kommer liksom inte ut, inte undan. Ska jobba imorgon med, börjar vid 14-tiden. Ska antagligen jobba lördag och söndag med, dock mellan 10-13 vilket är skönare, för då kommer jag upp på morgonen och sen kommer jag få plugga på eftermiddagen.

Sommaren är inte långt borta och det känns lite sjukt. Mitt sista sommarlov. Någonsin...
Nästa vecka i skolan är bara 4 dagar, sen är det en hel vecka, sen har jag apu i tre veckor. Ska "jobba" mellan 09:30 och 16:30 då. Men kommer få vara hemma i tre veckor, så det lär gå fort.
Sen veckan efter apu:n är bara 3 dagar, var av en av de dagarna är min födelsedag. Efter det är det fyra hela veckor kvar i skolan. Sen är det sommarlov.
SJUKT !

just det, glad påsk alla. Jag skiter i att de är påsk, firar det ALDRIG. Men man har lov och... ja, det positiva är att man har lov.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar