torsdag 22 april 2010

Jeansleggings


Jag vill ha ett par jeansleggings, SÅHÄR MYCKET

har hittar några jag ska kolla upp minsann.
Hoppas de passar och att de sitter fint nu bara :)
har beställt lite mer från Ellos som jag ska få i födelsedagspresent ^^
Tights och en skjorta blev det, i rosa.

Apun går bra, är väldigt trött bara.
Hvilan imon, sova där, sen hem och sen jobba antagligen. Slit och släng, men behöver pengarna för att kunna köpa mina tights. Haha, livet är inte alltid lätt.
Hela söndagen ska jag sova har jag bestämt!
Tv och sova, kanske sims med.

Nu ska jag med sova. Sista dagen imon på apun, för denna veckan, två veckor kvar, 10 dagar.
Ska jag nog klara av.
Jag är lycklig ikväll, väldigt lycklig, livet känns lättare på något vis. Kan inte sätta fingret på vad det är, och tänker inte försöka hitta vad det är, för när jag hittar det kommer det gå över. Nu svamlar jag,
natti ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar