lördag 24 april 2010

inte som jag tänkt mig

Som vanligt blir saker inte som jag tänkt mig från början. Tur så är jag otroligt bra på att improvisera, det är lite "my thing" haha.
När jag sitter på bussen till skolan får jag ett sms av astmadavid. Där står mer eller mindre, att han inte kommer till skolan förens imon lördag och att daniel inte kommer alls. Jag fick lite panik och tänkte vad fan ska jag göra på skolan så många timmar själv.
Så i all hast lyckas jag nästan övertala Robin att komma och hälsa på mig på skolan. (du är den bästa som finns, tack<3) Men fattar till slut själv hur mkt jag tjatat och säger att det är okej om han inte kommer.
Min kompis Thessy i stp hade tack och lov inget att göra, så jag åkte hem till henne och det slutade med att jag sov där. Hur mysigt som helst :)

Imorse körde hennes pappa ut mig till skolan. Var på skolan vid halv nio. Sen kollade jag två filmer och så.

Öppet hus var mysigt, vädret kunde inte varit mycket bättre.

Grattis idag till mormor, morfar (♥) anna och christian (de jag jobbar hos)
jobbade nu ikväll, ska jobba imon med,
ha de bäst ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar