fredag 9 april 2010

dålig uppdatering

jag vet att uppdateringen på detta ställe suger, men denna veckan har varit panik mer eller mindre rakt igenom. Det är sjukt skönt att vara hemma vill jag lova. Min hals gör fortfarande ont, jag fattar inte :O

ajajajajajajaj. stackars jag.
För övrigt så hatar jag allting just nu, vill inte att det ska bli varmt längre, just för att jag blir så varm.
Är trött på allt och vill komma bort, typ vara med i Biggest loser och bli snygg och smal. Vad som helst för att slippa detta helvete.
Fanfanfan. Prövade mina byxor som jag hade i sommars, passar fan inte. Jag vill ge upp. Började gråta på ica idag, för det var så mycket jag skulle vilja ha, med eloge till mig för att jag inte köpte det. Blev en tidning bara, men det är väl en tidsfråga innan jag börjar käka det med.

ÅNGEST

Lånade hela Vänner säsong 8 av Theo dock :D
dagens lycka :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar