måndag 15 mars 2010

Ledig

Är ledig idag, och det är så förbannat skönt. Vi hade en lektion idag, men vi skulle bara plugga till provet som vi har på onsdag, och det kan jag lika väl göra hemma.
Solen skiner, och det är helt underbart. Hoppas den kan smälta bort lite snö, det är snart april nu, då ska det vara sol och regna och vara mer sol. En fördel med att åka till skolan, det är som att åka till våren. Sen på fredagen när man åker hem, då åker man tillbaka till vintern.

Måste plugga i veckan, ovanligt, eller hur. Men mest idag och imorgon. Till religionsprovet. Sen på onsdag blir det shopping :)

Min resväska har gått sönder, så nu måste jag trycka ner all min packning i en bag, känns som om det inte kommer gå allt för bra.

Nästa helg blir händelserik, jobbar fredag, jobbar lördag, sen på lördag är det fest hos Mollan, sen på söndag ska jag jobba igen.
Vissa helger har jag nada att göra, sen när det väl händer något, så händer allt.

Ha en bra vecka i solen :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar