fredag 26 februari 2010

Vampire diaries


aaaaaa vad bra det är
hahahahah
Jag vet att massa saker är snodda överallt ifrån. Från serier, myter och böcker som jag älskar, så som: Twilight, True Blood och en Vampyrs bekännelser. Varför skulle jag då inte älska denna serien liksom :)
Jag såg avsnittet som gick på tv idag, kunde inte hålla mig så gick in och kollade på tvDuck. Såg 1 helt avsnitt och ungefär fem minuter innan andra avsnittet var slut fick jag snällt vända mig till Youtube. Haha, satt och letade i säkert en halvtimme, men hittade slutet.
Imorgon ska jag kolla på resten av avsnitten, eller så många jag hinner i alla fall.
Ska ut och leta APU-plats nämligen.

nu blir det sova, är lite trött, mest i ryggen dock. Jag skippade faktiskt "när jag hör din röst" och började läsa på "genom dina ögon" kom på att jag inte läst den på svenska ännu, och den stod så lägligt till i bokhyllan.

nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar